//icon page//

Photobucket
Sila berkunjung ke blog baru saya..


http://setajam-al-qadib.blogspot.com

Friday, June 20, 2008

Akan Ku Serah Cinta ini.........

Lagu ini dimuatkan ke dalam blog ini kerana akhir-akhir ini, saya dihentam bertubi-tubi dengan soalan berkaitan dengan perkara ini.Diserang dengan mengatakan saya menghabiskan begitu banyak masa untuk bersama si manusia 'ciptaan' fikiran mereka itu. Dan inilah jawapan dari saya...

Ku serah segala ketentuan
Biarlah masa yang berbicara
Dipangku wajah yang layu
Dan aku telah jemu

Aku tidak mahu berpaling
Pada yang mengganggu dan menggugat
Sapanya meletihkan diri
Hadirnya mengundang penat

Akan ku serah cinta ini
Bukan lagi pada manusia
Kerana cinta martabat itu
Bersalut segunung kepalsuan
Dan kepuraan

Aku semakin tidak peduli
Apa yang mungkin akan terjadi
Kerana gerak dan tindakanku
Mahu bebas dari masalah

Ku serahkan cinta ini
Hanya padaMu, oh Tuhan

Akan ku serah cinta ini
Bukan lagi pada manusia
Kerana cinta martabat itu
Bersalut segunung kepalsuan
Dan kepuraan

Aku adalah aku sekarang
Biar terbuang tetap berjuang
Akan ku serahkan jiwa ini
Sepenuh hati dengan keikhlasan
Aku adalah aku yang sekarang
Ku serahkan cinta ini




Inteam - Ku Serah Cinta.mp3



Search and Listen Mp3 Music Code at CodeLagu.Com







lagu yang amat bermakna sekali.......kerana memang benar, kita sebagai hamba memang patut menyerahkan sepenuh cinta kita kepada Nya, bukan kepadanya.
Kita memang sedia tahu, bercinta itu amat penat. Ini kerana yang pertama, kita terpaksa mengisi masa lapang kita dengan si dia. dan kebanyakan cinta manusia ini bersalut dengan kepuraan dan kepalsuan. Hanya indah di mata sahaja walhal yang sebaliknya.Sedih, harus dipujuk. merajuk, harus digembirakan.hahaha..kadang kadang seperti kata-kata ini memakan diri sendiri.
Malah, kesediaanya untuk hidup dalam terbuang itu boleh didefinisikan sebagai ganjil dan dipandang serong oleh banyak pihak.

Segalanya sebenarnya terletak di tangan anda. Anda yang memilih hala tuju hidup anda.........

0 comments: