//icon page//

Photobucket
Sila berkunjung ke blog baru saya..


http://setajam-al-qadib.blogspot.com

Friday, July 11, 2008

Bukti terbaru....

Alhamdulillah, akhirnya bukti tentang 1 kes penyiasatan saya yang saya buat tersendiri telah semakin bertambah buktinya. Dalam tempoh sebulan lebih, saya telah berjaya mengumpul hampir 5 bukti yang amat kukuh. Melalui modus operandi yang hanya berbekalkan kamera, handset, mata dan telinga..ternyata bukti yang saya perolehi tersebut semakin kukuh. Jelas dan nyata, dan tidak dapat disangkal lagi.

Samada ia melibatkan 1 atau 2 pihak serentak, itu persoalan lain. yang penting,saya membuat satu rumusan. tak semua orang sempurna dan kita haruslah tidak hanya pandai berkata-kata. Jika katakan tidak, tunjukkan bahawa anda amat tidak terlibat . tetapi berdasarkan bukti yang diperolehi, satu kebenaran akan terbongkar jua. Bila ?? itu bukan persoalannya...

Sampai bila mahu menafikannya ???Erm... Biarlah...Ini sekaligus menambahkan ketidakpercayaan saya terhadap golongan sedemikian.bukan tidak percaya, namun bukti itu seolah-olah menyangkal sama sekali segala keterangan yang diberikan.

Tidak hairanlah jika syiar yang ingin ditegakkan gagal. Saya sendiri mengakui kelemahan diri sendiri. Laungan azan telah berkumandang,terpaksa sekali lagi mengundurkan diri................

0 comments: