//icon page//

Photobucket
Sila berkunjung ke blog baru saya..


http://setajam-al-qadib.blogspot.com

Sunday, July 13, 2008

Sepetang bersama Pejuang-pejuang..........

Baru sahaja pulang dari meeting, terus saya lihat sekumpulan sedang bersiap untuk masuk ke padang. Beriadah bersama-sama. Saya dapat lihat saudara farha, ajis, wan, tasnim dan ramai lagi. "wah, jarang nampak mereka bersukan."inilah masanya untuk saya merapatkan ukhuwah dengan mereka semua. namun, si 'dia' tidak kelihatan. Sempat juga saya mengembangkan skil-skil saya. Boleh tahan juga corak permainan mereka.Walaupun lengkap menutup aurat,namun mereka tetap lincah.

Biarlah apa yang berlaku pada meeting tadi. Wajah saya yang ceria bercampur baur dengan pelbagai perasaan. Ahh, sudah lepas....maafkanlah...tak baik menyimpan terlalu lama....tapi, memang sukar untuk saya melupakan tragedi itu.

Maghrib hampir tiba...Wassalam

0 comments: