//icon page//

Photobucket
Sila berkunjung ke blog baru saya..


http://setajam-al-qadib.blogspot.com

Tuesday, July 15, 2008

Saman dengan DBKL....

Hari pertama minggu kedua...seperti biasa ,kelas yang bermula petang membuatkan saya berasa bosan di pagi hari. Saya mengambil keputusan untuk membayar bil telefon, bil internet dan menghantar dokumen akak saya di bangunan MARA.

Singgah di pejabat Pos, mengambil nombor dahulu. BEza nombor saya dengan angka giliran sekarang begitu lama. Saya mengambil keputusan untuk menghantar terlebih dahulu dokumen ke bangunan MARA.

Hanya 5 minit saya parking di situ, dah sampai surat 'putih'. Baru pertama kali....tak tentu arah dibuatnya.Saya berpusing-pusing mencari Bank Islam untuk meng 'cash'kan sejumlah wang.Akibat tidak jumpa,saya terpaksa patah balik ke Pejabat Pos.

kecewa teramat sangat, apabila angka giliran saya telas terlepas......ape boleh buat...sabar je la...

0 comments: