//icon page//

Photobucket
Sila berkunjung ke blog baru saya..


http://setajam-al-qadib.blogspot.com

Friday, July 11, 2008

Ceramah ataupun Meeting ??!!!

hari ini saya lihat di internet terdapat satu sesi ceramah khas berdekatan dengan rumah saya.Namun, ketika saya baru sahaja pulang dari Lab, satu pesanan ringkas SMS tiba. " Semua Pengarah program,ada meeting tergempar malam ini.. ". Ah, dilema sungguh. Namun , atas beberapa faktor, saya telah menekadkan pendirian saya untuk tidak pergi ke meeting tersebut sebaliknya berkunjung ke kawasan ceramah itu.

Saya dapat bertemu dengan YB saya, YB Hj Saari Sungib.Sementara menunggu ceramah bermula, saya mendapat 2 pesanan ringkas dari individu yang berlainan yang bertanya tentang ketidak hadiran saya di meeting tersebut."Boikot", ringkas, tetapi bagi saya itulah mesej yang terbaik buat saya sampaikan kepada mereka. Mereka sudah hilang kepercayaan terhadap saya ???Peduli apa. Agenda saya bukan di sini.kekecewaan saya terhadap persatuan yang saya sertai ini makin memuncak.Siapa yang tak kecewa jika rata-rata di pihak kita sendiri terdapat permasalahan yang tak selesai-selesai.

Malah, apa jadinya kepada rakan saya yang tidak dapat tinggal bersama kami ? Yang dipaksa menetap di kolej lain sedangkan di sini masih terdapat kosong. Diskriminasi, konspirasi atau satu usaha ketidakpuas hatian ???

Jangan ingat apabila anda mempunyai ramai 'serikandi' yang berjuang atas nama agama, namun harus diingat, kegagalan barisan kami adalah disebabkan kelemahan barisan anda.apa salah kami ?? Satu ketidak adilan telah berlaku. Kenapa ????!!!!


Keadaan sekarang pastinya membuatkan ramai yan tidak senang duduk dengan keadaan sekarang.

0 comments: