//icon page//

Photobucket
Sila berkunjung ke blog baru saya..


http://setajam-al-qadib.blogspot.com

Monday, July 7, 2008

Kesetiaan Saya Usah dipertikaikan..........

Alhamdulillah, akhirnya hampir kesemua sahabat saya telah pun mendaftarkan diri di kolej. Tak kira di kolej mana pun, yang penting semuanya dah dapat tempat. Pastinya, keadaan di sem baru, dalam tahun ke 2 ni, pastinya keadaan pasti lebih mencabar. Pastiya, keadaan dulu akan mengajar kite erti penat lelah dan pahit manis perjuangan.

Baru baru ini saya telah mendapat banyak kiriman SMS yang mengingatkan saya tentang kesetiaan terhadap prinsip perjuangan.Pelbagai madah bicara dikirimkan. Ada berbaur ketabahan, kesedihan dan banyak lagi. Di sini saya tekankan, bahawa usah bimbang mengenai kesetiaan saya terhadap perjuangan itu kerna saya akan terus berjuang. Cuma satu perkara yang membimbangkan saya ialah apabila suara kami, amat sukar untuk dilaungkan. Di pandang enteng, katanya berbaur emosi semata. Ingatlah, saya hanya mahu pucuk pimpinan persatuan persatuan yang saya sertai tidak menjadi seperti persatuan persatuan lain. Kecewa ?? sedikit, namun itu adalah perkara biasa sebenarnya. Tak perlu diperbesarkan.

Ingat, segala 'penentangan' saya tidak ada niat untuk mengikut ideologi sendiri.Semoga satu hari nanti persatuan tersebut akan lebih berjaya lagi.
InsyaAllah...

0 comments: